Grupa Eko-Tur Instytut Kształceni Eko-Tur Doradztwo Prawne Eko-Tur Baza Nauczycieli Edurada PrimoPsyche
powrót

Jesteś tutaj: Strona główna \ Biblioteka pedagogiczna \ Plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego

09:36 15-09-2016

Dla kogo: Nauczyciele

Kategoria: Awans zawodowy , Prawo oświatowe , Rozwój osobisty

Kolejna część cyklu o awansie zawodowym nauczyciela – tym razem nauczyciela mianowanego.

W cyklu ukazały się już: harmonogram rozwoju zawodowego, plan rozwoju zawodowego nauczyciela stażysty i kontraktowego oraz artykuł opisujący proces rozwoju zawodowego nauczycieli.  

Wymogi rozporządzenia

Zaplanowane zadania do wykonania

Uwagi o realizacji zadania

§8 ust. 1 pkt 1

Podejmowanie działań mających na celu doskonalenie warsztatu i metod pracy

 

 

§8 ust. 1 pkt 2

Realizowanie zadań służących podniesieniu jakości pracy szkoły

 

 

§8 ust. 1 pkt 3

Pogłębianie wiedzy i umiejętności służące własnemu rozwojowi, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego – z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły

 

 

§8 ust. 1 pkt 3

Pogłębianie wiedzy i umiejętności służące podniesieniu jakości pracy szkoły, samodzielnie lub przez udział w różnych formach kształcenia ustawicznego – z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły

 

 

§8 ust. 2 pkt 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

 

 

§8 ust. 2 pkt 2

wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej

 

 

§8 ust. 2 pkt 3

Nabycie umiejętności dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami

 

 

§8 ust. 2 pkt 3

Przeprowadzenie otwartych zajęć, w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych

 

 

§8 ust. 2 pkt 3

Prowadzenie zajęć dla nauczycieli w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć

 

 

§8 ust. 2 pkt 5

Nabycie umiejętności rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły

 

 

§8 ust. 2 pkt 4a

Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich

 

Trzy z poniższych sześciu zadań

§8 ust. 2 pkt 4b

Wykonywanie zadań doradcy metodycznego, egzaminatora okręgowej komisji egzaminacyjnej, eksperta komisji kwalifikacyjnej lub egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy, rzeczoznawcy do spraw podręczników, a w przypadku nauczycieli szkół artystycznych – także konsultanta współpracującego z Centrum Edukacji Artystycznej

 

 

§8 ust. 2 pkt 4c

Poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych

 

 

§8 ust. 2 pkt 4d

Uzyskanie umiejętności posługiwania się językiem obcym na poziomie zaawansowanym, a w przypadku nauczycieli języków obcych – uzyskanie umiejętności posługiwania się drugim językiem obcym na poziomie zaawansowanym

 

 

§8 ust. 2 pkt 4e

Wykonywanie zadań na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samorządowymi lub innymi podmiotami

 

 

§8 ust. 2 pkt 4f

Uzyskanie innych znaczących osiągnięć w pracy zawodowej

 

 

 

Maciej Biernacki

Zapraszamy do dyskusji na temat artykułu na naszym facebooku


Dodaj komentarz

Nie możesz pisać komentarzy zanim się nie zalogujesz.. Logowanie tutaj.

Komentarze

Nikt nie skomentował jeszcze tej strony

Subskrybuj komentarze przez RSS na tej stronie | RSS dla wszystkich komentarzy

Zadaj pytanie

x

Zapisz się na newsletter

x